13 februar 2011

Vinterferie dag 3...

MOJN!

Så' det søndag! Normalt ville jeg have været på vej op på skolen nu, men det er uge 7, det er vinterferie!

I fredags sluttede vi af med fremvisning af projekt/OSO opgaver, som vi havde forberedt hele ugen, og ellers en masse kram og "GOD FERIE."

Min ferieuge hjemme er allerede ved at være booket helt op, men det er egentligt kun dejligt:) I aften skal jeg være sammen med et par tøser, jeg gik i niende med - og resten af ugen kommer til at gå med noget lignende :)


Rigtig god vinterferie til jer derude

2 kommentarer:

  1. Hi, Merete :)
    Jeg har fulgt din blog! Den er meget fin, og god at læse. Jeg skal selv på efterskole NE næste år, og jeg er bange for at jeg ikke kan klare det! Jeg er bange for at jeg kommer til at savne mine gamle venner for meget? Hvordan klare du det?
    Knus Benedicte

    SvarSlet
  2. Hi Benedicte, mange tak skal du ha' :)

    Jeg besluttede at lave et lille indlæg om de første uger inspireret af dit spørgsmål.

    Jeg kommer lidt ind på hvordan jeg holder kontakten med mine venner derhjemme, men også lidt om hverdagen på en efterskole.
    Håber du kan bruge det til noget, ellers er du velkommen til at skrive igen, så vil jeg gøre endnu et forsøg ;)

    Jeg synes, du skal tage det hele, som det kommer. Jeg er sikker på hvis du allerede har mange gode venner hjemme, vil du også få det på din efterskole, samtidigt med at dine gamle venner vil være der for dig, når du har brug for dem.

    Held og lykke med det!
    Knus Merete

    SvarSlet