23 januar 2011

Forum - ja tak ;D

Inden længe skal vi til at skrive OSO (red. Obligatorisk Selvagt Opgave) - og engang i marts skal jeg melde mig til gymnasiet og tage stilling til alt muligt, jeg endnu ikke har sat mig ind i, men i hvert fald -her midt i mit eget efterskoleræs, kom jeg til at tænke på, hvad jer som skal starte på efterskole næste år går og tænker om det? Hvordan det går med jer, som var afsted sidste år? Hvordan er dit efterskoleliv i forhold til det du havde forventet, dig, som er afsted i år?

Skriv rigtig gerne en kommentar, det ville være så fedt, hvis det kunne blive til et lille forum herinde, det kunne være spændende at høre fra jer :D

Knus herfra

4 kommentarer:

  1. Jeg skal på efterskole næste år og jeg glæder mig som et lille barn! :) Jeg er nået til det punkt, hvor det skal ske noget nyt i den ellers så ensformige hverdag, og jeg tror og håber, at det bliver en oplevelse for livet. :) Men udover det er jeg jo også hamrende nervøs, falder jeg til? bliver jeg gode venner med værelseskammeraten/terne?
    Knus, og tak for en dejlig blog, Thea

    SvarSlet
  2. Hej Thea :D
    Dejligt at høre fra dig! Ja nu er der pludseligt ikke så lang tid til, og du kan helt bestemt godt glæde dig!

    Noget af det aller bedste, synes jeg, er det fællesskab man har, som man næsten ikke kan undgå at blive en del af! Med hensyn til ens roomies er alle jo interesseret i, at få det bedst mulige forhold med sin roomie, så selvom man måske er vidt forskellige, behøver det ikke være et problem :)

    Rigtig meget held og lykke med det!
    Knus

    SvarSlet
  3. Sidder lige og læse heeele din blog igennem, så det er måske lidt sent at skrive kommentar til, men what the heck..
    - Jeg skal selv på Skanderup Efterskole næste år, and oh boy hvor jeg glæder mig! men samtidigt er jeg virkelig virkelig nervøs.
    Får jeg nogle veninder og venner? Synes folk at jeg er en komplet tard og ikke vil snakke med mig, eller kan mig og min/e roomie/s sammen eller ej? jeg er rigtig spændt (-:

    SvarSlet
  4. Ej hvor sjovt! Jeg har tilføjet mig som fast læser på din efterskoleblog, (og smidt en lille kommentar). Jeg glæder mig allerede rigtig meget til at følge dit år!
    Med hensyn til at starte her, så bare tag det hele som det kommer - her er de sødeste lærere og der sker en masse iløbet af året, som du skal glæde dig til!

    Kærligste hilsner
    Merete

    SvarSlet