02 december 2010

1. December på SE

Den 1. blev fejret med risengrød, juleklip, julemusik, nissehuer, sang, sne og en masse julehygge på skolen!

Det er utroligt at vi allerede er... i DECEMBER! Som jeg allerede har nævnt tidligere, går man lidt glip af det udenfor skolen - jeg har ikke opfanget, at butikkerne igen i år begyndte at pynte op kort efter halloween, at DR1 og TV2 tæppebunker deres seere med fantastiske og unikke tilbud, de smukkeste og yndigste dukker og dansende robotter, så egentligt er det lidt overvældende . . .


Bord 12 i julestemning


Men jeg elsker December! Gamle julekalendre Pyrus, Brødrene Mortensen og Jul På Kronborg og alt andet hvad hører med :)

I år har jeg lavet en pakkekalender-aftale med en veninde på skolen. I dag fik jeg et julehjerte af stof+små chokoladehjerter - hun fik en chokoladejulekalender :P

Håber I alle får den bedste Decembermåned med en masse julestemning :D

Kærlig hilsen Merete :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar