10 december 2010

Kunstgrenen på Trapholt

Halløj derude :)
*
Kender i det, man stopper op, og det går op for en hvor godt man faktisk har det, og hvor meget man holder af dem man er sammen af? Det sker tit, når vi er på efterskolen. Vi har gået der i fire måneder nu, og jeg kan ikke huske, hvad jeg brugte min tid på, før jeg tog på efterskole...
Eller det kan jeg selvfølgelig godt, men det er blevet så stor en del af min hverdag, så jeg kan ikke forestille mig den uden!
*
Der er forlænget weekend, så jeg sidder derhjemme i Silkeborg. Jeg har sovet længe og har netop indtaget stuen med lidt (jule)musik. Tror ikke jeg har gjort det gennem de to sidste måneder, der er bare sket så utrolig meget!
*
På Trapholt :P
*
Vi var forresten på Trapholt - Museum for moderne billedkunst, kunsthåndværk, design og møbeldesign - med kunstgrenen i sidste uge, hvor vi blandt andet så en udstilling med Cathrine Raben Davidsen.
*
Grenen foran Trapholt
*
*Skolen har jo fire grene, hvis ikke jeg skulle have nævnt det. Det gør, at dansk bliver kombineret med et interesseområde, i mit tilfælde kunst. Derudover har vi idræt, medie og teatergrenene :)
Kunstgrenen er godt nok den mindste, men samtidigt er det aller hyggeligste(!) med 15 piger, en enkelt dreng og to rigtig søde og dygtige lærere :P*
*
Kunsttøser på glatis med vores madpakke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar