29 november 2010

Brobygning

Halløj derude :)


Mandag aften på SE - havde den hyggeligste weekend her, hvor vi stortset ikke lavede noget som helst... :D Desuden er det den 1. december på onsdag, hvor skolen bliver overtaget af julehygge, og vi har store klippedag!


I sidste uge var vi i brobygning, og jeg kan slet ikke overskue, at jeg skal begynde på gymnasiet (-for der regner jeg ret meget med, at jeg skal næste år)!

Mandag og tirsdag var jeg nemlig på KG (red. Kolding Gymnasium), og jeg var alt for tæt på at falde i søvn i timen:/ Undervisningen var egentligt helt fint, og gymnasieeleverne så ud til at hygge sig, men når man kommer et sted hen to dage, med det formål at få undervisning stortset, som vi gør på skolen... Det var lidt kedeligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar