06 juli 2010

Mit aller første indlæg :D

For fire år siden startede jeg på en ny skole. Efter en måned troede jeg aldrig, jeg skulle komme til at passe ind, men efter fire fantastiske år, kan jeg ikke se mig selv andre steder.
Det hele sluttede for et par uger siden til en uforglemmelig dimension, hvor jeg brugte dagene efter på at være ret deprimeret...

Nu står jeg så her bagefter, med count-down og pakkeliste og er for første gang villig, til at starte i skole før sommerferien er slut, for jeg glæder mig virkelig, virkelig, virkelig meget til at starte på efterskole!

By the way...

Jeg vil snarest muligt, få skrevet lidt om mig selv herinde på bloggen:)

Kærlig hilsen

1 kommentar:

  1. DET ER DEN FEDESTE SIDE; JEG HAR EVER SET I HELE MIT LIV!! :D JEG TROR IKKE JEG KUNNE LEVE UDEN DEN HER FANTASTISKE BLOG U KNOW:: LOVE YOU BLOGGER <3 may the force be with ud :D

    den Anonyme person kommenterer..

    SvarSlet