07 juli 2010

En 32 dages kort realitet

Efterskole - here I come - Freaking 32 dage tilbage! Mit hovede drejer rundt som en karrusel og min kalender løber snart tør for papir!

Jeg har det sidste år sendt hver en overflødig tanke til mit efterskoleophold, tjekket skolens hjemmeside for opdateringer alt for tit og generelt snakket allllt for meget om det. Det har virket så langt væk, men nu er det faktisk en realitet!

Jeg kom til at tænke på, her forleden dag, at jeg egentligt ikke ved så forfærdelig meget om "det at gå på efterskole" - i hvert fald ikke i praksis. Jeg tror først man forstå det hele, når man er midt i det. Hvordan det er, i hverdagen, at skifte sine forældre ud med tætte venner og en kontaktlærer, at bytte sit eget trygge værelse med et, hvor man skal tage hensyn til sin roomie og ellers være omgivet af 100 andre unge 24/7 - 24/5 om man vil...

Det bliver helt sikkert grænseoverskridende, men jeg tror, det er noget, man lærer rigtig meget af, og når man først har omstillet sig til at have gutter rundt om sig hele tiden, tror jeg kun man kan elske det <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar