15 juli 2010

FAQ

Hvem er du?
Nå ja, en præsentation er vel på sin plads:)
- Jeg hedder Merete og er 16 år... Jeg kommer fra Silkeborg, hvor jeg altid har boet... Jeg elsker lasagne, skriver selv helst måneder med stort, er 172 cm høj og lige nu har jeg et flip med sangen Wonderful World...

Hvorfor starter du på efterskole?
Jeg tror altid, jeg har vidst, jeg skulle på efterskole! Begge mine brødre har været afsted, og når de kom hjem til mig med alle mulige gode historier, kunne jeg jo ikke undgå allerede at elske efterskolelivet, selvom jeg kun lige var begyndt i skole på det tidspunkt!

Hvad er dine forventninger til året?
Jeg kan kun forestille mig, at det bliver et fantastisk år! Jeg er ved at være ok træt af, at folk har en idé om hvordan jeg er og opfører mig, så at komme hen til et sted, hvor folk tager dig, som den du er - det glæder jeg mig virkelig meget til! :)

Hvilken efterskole skal du på?
Det må jeg faktisk ikke sige, for at undgå at min blog bliver en reklame for skolen;) Men det er en kreativ efterskole, som går ind for frihed under ansvar, og så er der omkring 100 elever på den:)

2 kommentarer:

  1. Kreativ Ungdomsskole
    ca 100 elever
    "frihed under ansvar"

    det skulle vel aldrig være Østhimmerlands Ungdomsskole (: ?

    SvarSlet