23 april 2011

Påskeferie pr. punkter

Påskeferie? - Du var lige, hvad jeg trængte til, men hvor blev alle de dage nu af?

- Da jeg kom hjem i onsdags tog jeg direkte til fødselsdag hos min søde kusine! Godt nok efter fire timer i tog på grund af forsinkelser og desuden en plads på gulvet midt i kupé nr. 81 - the story of DSB -.-

- Torsdag lavede jeg lektier det meste af dagen - sov desuden til 12:30, hvilket højest sker to gange om året ^^

- Fredag/i går cyklede jeg ud til en veninde. Senere kom et par andre piger, og vi holdte en lille forfest inden den fødselsdags/genforeningsfest af vores gamle klasse :)

- I dag ... Cyklede jeg frisk ind til byen. Købte fødselsdagsgave til min moster, som jeg senere på dagen har besøgt

- I morgen og mandag har jeg bevidst ikke lavet nogle planer, udover jeg er inviteret til tøseaften et par timer... :)
Sidder pt. med en forårsforkølelse som er godt i gang med at indtage mein ganzer Kopf :I øvøv

Nogle derude som har lavet noget spændende i ferien?


I hvert fald rigtig glædelig påske :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar