02 april 2011

Kære søde og forsømte blog

Jeg beklager, jeg så længe har udskudt et indlæg.
Egentligt har der været mulighed for en masse at skrive om, men motivationen har fail'et en smule...
Men jeg har det godt - faktisk rigtig godt - efter en lidt for lang vinter!

I går var jeg til elevfest! Og vi havde en vildt god aften (- de fleste af os i hvert fald) ... Vi startede med at gøre os klar (alle) sammen på skolen, hvor vi derefter blev hentet af en bus og kørt til Lindtrup. Normalt plejer vi selv at arrangere forfester og kørsel til forsamlingshuset, men for at undgå at for mange ville gå under, forsøgte man sig frem med en fælles 'forfest' på skolen (uden alkohol)...
Idéen var i bedste mening, men den resulterede desværre i, at langt flere end normalt blev dårlige :/

I dag tog jeg med toget hjem. Mine forældre skulle til 60-års, så jeg tog over til min fætter og kusine i stedet, hvor jeg hyggede mig rigtig meget :) !

I morgen står den desværre på stil - jeg har tre for og vi har musical i næste uge, så der får jeg ikke tid til at lave dem - øv !

Men rigtig dejligt sommervejr til jer derude - vi blogges inden længe - I promise!
Knus Merete

Ingen kommentarer:

Send en kommentar