25 juni 2011

These Are The Days Of Our Life - og tak for alt

Hvor blev det år af hvor alt blev stærkt og klart - og vildt og fyldt med tøbrudsfart?
I really don't get it! Min bagage står rundt omkring på mit værelse, og for første gang i år, skal den blive der - og ikke pendles frem og tilbage mellem Silkeborg og Kolding!

Skanderup! I er blevet en større del af mig end noget andet og så fra den ene til den anden dag... er det slut...

Alle mulige akavet forskninger omkring udviklingen i løbet af et efterskoleophold giver pludseligt mening, og som Laura sagde i sin tale i går, har hver enkelt gjort en forskel på årgangen! Jeg har haft det mest fantastiske år hos jer, I har givet mig værdier med, som jeg ellers aldrig havde fået - og selv om 50 år ved jeg, jeg stadig vil have en del af Skanderup siddende i mig, for at dette år har gjort en forskel for livet, er det nok de færreste, som ikke har opdaget!

Et længere indlæg havde helt klart været på sin plads, men jeg vil holde nu, for jeg er sikker på, I ved hvad jeg mener <3

Tak for alt - vi ses før I ved af det!


It's gonna take a lot to drag me away from you - there's nothing that a hundred men or more could ever do

1 kommentar:

  1. Hej Merete!
    Kunne du ikke tænke dig at skrive en fed anmeldelse af dit efterskole ophold til min nye side http://efterskoleliv.com/ det ville hjælpe mig super meget og tror også din historie vil kunne komme til at betyde meget for andre unge :)

    - Benjamin Nielsen
    kontakt@efterskoleliv.com
    http://efterskoleliv.com/

    SvarSlet