05 juni 2011

Men jeg elsker jo at blogge

Nå ja - så nåede jeg til det sidste punkt på min "to do" liste efter...

... et mæssigt læs vasketøj er kommet både ud og ind af mit skab
... jeg fik ordnet Nannas fødselsdagsgave til i morgen
... jeg har shine'et mig selv i et 40 minutters langt bad
... jeg har ryddet op på et overdrevet rodet værelse
... jeg har købt gave x 2
... jeg har handlet ind og alt muligt andet

- ja listen var lang, men også kun fordi jeg har været ugidelig doven hele weekenden, men det har nu været rart :D

Siden jeg sidst skrev, er der sket så meget på skolen, at jeg ikke har haft tid til at updatere jer - og selvom jeg godt ved det er lidt fesent, at jeg bombe-blogger i perioder, gør jeg det endnu en gang :D

Sorry ... - men jeg elsker stadig at blogge :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar