14 august 2010

6 dage på efterskolen

Jeg ved overhovedet ikke, hvor jeg skal starte, for på den her uge, har jeg oplevet mere end jeg gjorde på et helt år i folkeskolen!

Startugen på skolen, har været proppet med aktiviteter, her er så mange forskellige mennesker! - En kan løse en cube på 48 sekunder, en anden kan formå at få 105 elever til at lytte, mens hun spiller på sin guitar, gutten til højre for mig kan alle li', - pt. har fire drenge erobret poolbordet, en lille gruppe sidder og synger gamle mgp'er - Razz, Seb, Ildfluen, Nikolaj - You name it, og samtidigt sidder jeg her og sender en lille update till jer :)

Mon ikke der også kommer en lille update engang i næste uge? I hvert fald, så vil jeg ned at spille høvdingebold ;)

Hygge med jer!
Knus


5 kommentarer:

  1. Den første uge af noget af det fedeste. Nye indtryk, nye mennesker, nye oplevelser og et hav af fede oplevelser forude!

    Enjoy your time!

    SvarSlet
  2. Det vil jeg gøre :) - Det har været så fedt indtil videre :)

    SvarSlet
  3. Ah tak for dette indlæg jeg lige har læst!
    Jeg skal på efterskole her d. 14 og er ved at tvivle på efterskolen fordi jeg ikke aner en skid om gymnastik og det er en gymnastikefterskole.. well, dette indlæg fik mig til at huske hvorfor det var jeg ville på efterskole in the first place. TAK! :D

    SvarSlet
  4. Aller først vil jeg gerne beklage, jeg kan simpelthen ikke hitte ud af, hvordan jeg får min egen profil som afsender, bliver simpelthen hele tiden logget af - hvilket er lidt ynkeligt efter over et år på blogspot, men:

    Tusinde tak for din hilsen, jeg bliver altid så glad, når jeg modtager "comments" på bloggen -og for at høre at min lille blog kan bidrage til lidt :)

    Jeg har allerede sendt bunkevis af tanker til jer, den nye efterskolegeneration, og jeg vil ønske dig alt muligt godt og en masse held og lykke i løbet af dit år!

    Også med hensyn til dit gymnastik! Det lyder rigtig spændende, og noget jeg selv lærte på min efterskole var, at når man øver sig og kæmper for noget, skal man nok nå til et resultat!

    Men alt godt til dig og selvtak :)

    SvarSlet
  5. - og det var fra Merete by the way :)

    SvarSlet